TaY-GuI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TaY-GuI

TaY-GuI is een Guild in het online spel Travian.
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Introduction

Ga naar beneden 
+7
lmwvandenberg
martine777
elrond1
RedKa
skyhawk
Fysio
Xocezert
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Lt. Joze
Gast




Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimema dec 03, 2007 7:32 pm

skyhawk schreef:
ik speel ook op server 1, als skyhawk, ik zit daar bij =DA=, ik heb daar bijna 700pop+ alleen ben net aangevallen Crying or Very sad

Door wie?Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
skyhawk
Admin
Admin



Aantal berichten : 452
Registration date : 14-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimema dec 03, 2007 11:16 pm

tuurtje, weet niet waarom, maar ik ben pissed en ik begin dalijk een oorlog hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
lmwvandenberg
Tay-Gui Senior member
lmwvandenberg


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 115
Registration date : 17-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 12, 2007 6:23 pm

Ik zit ook op server 1. Zit bij de snA1. Heb het hier wel moeilijker gehad omdat ik later in de server ben begonnen dan de meeste. Je bent dan meteen een mooi farm project. Ik het begin kon ik daarom lastig groeien. Heb nu wel 2 dorpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
skyhawk
Admin
Admin



Aantal berichten : 452
Registration date : 14-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 12, 2007 6:46 pm

dit is voor iedereen:

probeer zo snel mogelijk een extra dorpje te maken! richt je alleen maar op dorpen! je moet snel groeien! anders lijk je een farm en ben je dat ook
Terug naar boven Ga naar beneden
lmwvandenberg
Tay-Gui Senior member
lmwvandenberg


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 115
Registration date : 17-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 12, 2007 7:50 pm

Gelukkig nu geen last meer van. Zoiezo in server 3 wordt ik niet gefarmd. Ga me nu richten op een 3de dorp. Verwacht deze deze week te kunnen realiseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
miyfli
Tay-Gui Senior member



Aantal berichten : 129
Registration date : 20-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 12, 2007 9:46 pm

paleis is lvl 13, dus nog 2/3 dagen en dan kom ik eraan!
Terug naar boven Ga naar beneden
skyhawk
Admin
Admin



Aantal berichten : 452
Registration date : 14-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 12, 2007 11:16 pm

ok, mooiizo! weet je eigenlijk wat je moet doen? je moet altijd via je nieuwe dorpje, een nieuw dorp maken, dus stel ik maak mijn 4e dorpje, dan stuur ik van alle dorpen wat grondstoffen en laat het snel groeien, ik laat het zo snel groeien dat ik al snel kolonisten kan maken, dus je moet het maar even bekijken hoe je het doet, maar het beste is het net zoals mij te doen, dit doet dikke dik ook altijd! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
buuh
Tay-Gui Basic member
buuh


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 31
Woonplaats : ijsselmuiden-kampen
Registration date : 11-12-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 12, 2007 11:47 pm

woow paleis 13,
begint cker wel duur te worden :O
Terug naar boven Ga naar beneden
lmwvandenberg
Tay-Gui Senior member
lmwvandenberg


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 115
Registration date : 17-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 14, 2007 8:22 am

Goeie tip Skyhawk, ben al hard op weg. Waarschijnelijk in de ochtend een 3de dorp.
Ben in mijn eerste dorp ook weer bezig om mijn paleis op niveau 15 te krijgen. Lukt al aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
buuh
Tay-Gui Basic member
buuh


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 31
Woonplaats : ijsselmuiden-kampen
Registration date : 11-12-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 14, 2007 10:39 pm

nice,
ik heb mn paleis nog op 10 Razz
ik sticht alteid vanuit mn nieuwe dorp een ander nieuw dorp Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
miyfli
Tay-Gui Senior member



Aantal berichten : 129
Registration date : 20-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 15, 2007 4:13 am

ik had verkeerd gelezen en dacht dat ik tot lvl 15 paleis moest om 2e dorp te maken, maar kwam er na lvl 13 pas achter dat ik het na 10 lvl al kon Crying or Very sad snik, maar 2e dorpje is inmiddels een feit en gestaag groeiende, ik heb inmiddels in 1e dorp paleis op lvl 14 , dus ik hoef nog maar 1 lvl omhoog (al kost me dat wel bijna 70k gs totaal) om 3e dorpje te stichten dus daar ben ik nog wel een dag zoet mee, en cultuurpunten heb ik daar voldoende, maar uitbreiding legers verdienen ook aandacht bij mij. Verder dacht ik dus gezien mijn miezerige grondstofprod in 1e dorp, dat ik nu goed bezig was door eerst grondstofvelden omhoog te gooien, maar ik kan me dus beter eerst storten op paleis of residentie in dit geval, waarom is dat eigenlijk??? Krijg nl de indruk dat hoe meer dorpen je hebt hoe groter de kans is dat je een aanvals-project wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
elrond1
Tay-Gui Senior member
elrond1


Aantal berichten : 145
Woonplaats : At Worlds End
Registration date : 14-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 10:45 am

Klopt het dat als iemand je elke dag zowat 3 keer plundert dat hij dan cultuurpunten verliest Ik hoop het wel heb ik mischien dorpje van El Loco in handen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/elrond1
RedKa
Recruiter
RedKa


Aantal berichten : 141
Leeftijd : 43
Woonplaats : Lokeren - Belgium
Registration date : 14-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 12:43 pm

neeneeeee, om een dorp over te nemen, moet je z'n residentie vernietigen en dan verder aanvallen met senatoren totdat de loyaliteit in dat dorp gezonken is tot 0
Dan komt het dorp in jouw handen...

Is een zeer lange en omslachtige weg...

Fearless Hades heeft het geprobeerd met mijn dorp Moerbeke Waas, maar daar wijs ik je door naar War - Topic de slag om moerbeke waas Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
miyfli
Tay-Gui Senior member



Aantal berichten : 129
Registration date : 20-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 5:01 pm

ik heb begrepen dat als je met senatoren gaat werken, dat je dan 4x aan moet vallen en dat je er dan weer een dorpje bij hebt, ik wist niet dat de residentie of het paleis ook vernietigd moest worden, ik heb trouwens al gezien dat senatoren heeeeeel erg veel grondstoffen kosten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RedKa
Recruiter
RedKa


Aantal berichten : 141
Leeftijd : 43
Woonplaats : Lokeren - Belgium
Registration date : 14-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 7:22 pm

Amaai nog niet, verschrikkelijk duur, te duur eigenlijk...
ideaal is het om een dorp over te nemen met senator als het er net gebouwd is. Dan moet je niet veel moeite doen.
Ik wil het dit jaar allesinds eens proberen.
Ben nu beetje bij beetje m'n Academie naar lvl 20 aan het brengen, maar kost op zich ook al veel.
En dan maar hopen dat ik niet meer aangevallen wordt want anders is die dure senator er ook direct weer aan en was alle moeite voor niks geweest.
We'll see later on Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kamtsjatka
Verdedigingsleider



Aantal berichten : 99
Leeftijd : 46
Woonplaats : Same as Redka
Registration date : 18-11-07

Character sheet
Volk: 1

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 9:41 pm

Inderdaad een nieuw dorp is makkelijk over te nemen. Maar dan kan je uiteraard beter zelf een nieuw dorp stichten (veel goedkoper) De truc is een groot dorp over te nemen. Dan heb je een dorp met productie en populatie. Dan boost je enorm king . Als iemand er ooit aan denkt een dorp over te nemen lees dan weleens goed de do's & don't's. Bijvoorbeeld een dorp met een paleis is niet over te nemen als je slachtoffer minder dan 3 dorpen heeft, hoofddorp is niet over te nemen, etc....
Terug naar boven Ga naar beneden
dentom
Tay-Gui Basic member



Aantal berichten : 41
Registration date : 18-12-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 11:30 pm

hey, ik ben Tom en ben nieuw in de allaintie

ik kom van Leuven (België)

ik ben 15 jaar en heb net gedaan met examens

ik speel tennis en travian (natuurlijk)

flower
Terug naar boven Ga naar beneden
skyhawk
Admin
Admin



Aantal berichten : 452
Registration date : 14-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 19, 2007 3:17 pm

welkom tom!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
lmwvandenberg
Tay-Gui Senior member
lmwvandenberg


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 115
Registration date : 17-11-07

Character sheet
Volk:

Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 25, 2007 3:32 am

Welkom iedereen die nieuw in de alliantie is gekomen. Rond deze prachtige dagen van kerstballen, lichten en al dat andere gebla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Introduction - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introduction   Introduction - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Introduction
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TaY-GuI :: General chat-
Ga naar: