TaY-GuI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TaY-GuI

TaY-GuI is een Guild in het online spel Travian.
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Comment

Ga naar beneden 
+4
elrond1
miyfli
skyhawk
Xocezert
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
miyfli
Tay-Gui Senior member



Aantal berichten : 129
Registration date : 20-11-07

Character sheet
Volk:

Comment - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Comment   Comment - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 28, 2007 10:47 pm

k heb een vraag: persoonlijk heb ik de idee dat er bij het vragen om versterking, specifiek in het geval sjoerd1, dat er dan weinig mensen reageren en dat er dan niet wordt gezegd dat je de enige bent die de gevraagde troepen heeft gestuurd. Gevolg is dat de versterking absoluut geen toegevoegde waarde heeft, nl de versterking sneuvelt en de aanvaller krijgt wat ie wil, de idee van ieder ally-lid een x-aantal versterking incl voer sturen is in beginsel ok maar het moet dan wel georganiseerd om effectief te zijn, dwz datum en tijd vermelden dat de gevraagde versterking op de gevraagde lokatie arriveert, mochten er te weinig mensen reageren, dit ook via een ally-bericht laten weten dat het dus wijzer is om de versterking terug te halen zodra mogelijk, bijkomende reden is ook dat met een mislukte versterking de ally niet stijgt toch???
Terug naar boven Ga naar beneden
skyhawk
Admin
Admin



Aantal berichten : 452
Registration date : 14-11-07

Character sheet
Volk:

Comment - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Comment   Comment - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 28, 2007 11:00 pm

sjoerd1 heeft HEEL veel troepen in zijn basis, er staat iets van 1000 man versterking
Terug naar boven Ga naar beneden
miyfli
Tay-Gui Senior member



Aantal berichten : 129
Registration date : 20-11-07

Character sheet
Volk:

Comment - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Comment   Comment - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 29, 2007 4:39 am

nou niet toen ik er vanochtend in mijn eentje stond met de 50 cesaeris zoals me gevraagd was Sad, deze zijn zoals je begrijpt terstond overleden en hun as is uitgestrooid ter nagedachtenis in zijn geplunderde dorp Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Comment - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Comment   Comment - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Comment
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TaY-GuI :: Helping-
Ga naar: